סדנת SEO

הלידים הכי רלוונטיים שקיבלת בחיים

מחקר מילות מפתח בגוגל

מפגש ראשון

מה לקוח החלומות שלי מחפש בגוגל?

מפגש שני

איך יוצרים תוכן שמגיע לעמוד הראשון בגוגל?

מפגש שלישי

איך למשוך גולשים רלוונטיים מחוץ לאתר שלי?

איך לייצר לידים רלוונטיים?

מפגש ראשון (6 שעות מלאות) - יום חמישי 26/9/2019

מה לקוח החלומות שלי מחפש בגוגל? ביום הראשון של הקורס נלמד לחקור זאת בעצמנו – ולתת מענה דרך האתר שלנו.

  • מבוא למנועי חיפוש – איך גוגל מדרג את האתר שלי?
  • מחקר מילות מפתח – להבין מה הלקוחות שלי מחפשים?
  • תרגול מעשי – מחקר מילות מפתח ומציאת הביטויים הרלוונטים לאתר שלי

מפגש שני (6 שעות מלאות) - יום חמישי 3/10/2019

איך יוצרים תוכן שמגיע לעמוד הראשון בגוגל? איך בונים דף אופטימלי?

  • מהם הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על דירוג האתר שלי בגוגל?
  • ניתוח המתחרים שלי – מדוע הם עוקפים אותי בביטויים שחשובים לי?
  • בניית היררכיית אתר נכונה
  • סדנה מעשית – קידום האתר שלי

מפגש שלישי (6 שעות מלאות) - יום חמישי 10/10/2019

איך למשוך גולשים רלוונטיים מחוץ לאתר שלי?
איך בונים תכנית מדוייקת שתמשוך כמה שיותר לקוחות, בחינם, 24/7?

  • גוגל מיי ביזנס
  • גוגל אנליטיקס
  • גוגל סרץ’ קונסול

מפגשים רביעי וחמישי יתקיימו אונליין

מפגש רביעי און ליין (3 שעות מלאות) – 31/10/2019

מפגש חמישי און ליין (3 שעות מלאות) – 28/11/2019

במפגשים הללו נסקור את הפעולות שלך, וניתך לך פידבק שיעזור לך להגיע למקום הראשון בגוגל!

למידע נוסף, נא להשאיר פרטים

קצת על המרצה - יאיר קורן

יאיר התחיל את דרכו כיזם דיגיטל בשנת 2010, כשהקים אתר מצליח למסחר אלקטרוני. הוא ניהל את השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ, הקים סטארט-אפ, ולימד שיווק דיגיטלי בלימודי החוץ של הטכניון, המרכז האקדמי רופין, ואוניברסיטת בר אילן. בנוסף, יאיר משמש כמרצה אורח בתכניות ה- MBA במרכז האקדמי רופין ובאוניברסיטת תל אביב. כיום הוא מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי ומקדם אתרים שונים בתחומים תחרותיים.

מה אומרים הסטודנטים שלנו?

למידע נוסף, נא להשאיר פרטים