תקציר המבחן
0 מתוך 12 שאלות הושלמו
שאלות:
מידע
כבר השלמת את המבחן בעבר. לכן אינך יכול להתחיל אותו שוב.
המבחן נטען…
עליך להתחבר או להירשם כדי להתחיל את המבחן.
אתה חייב להשלים קודם את הבאים:
תוצאות
תוצאות
0 מתוך 12 שאלות נענו נכון
הזמן שלך:
זמן חלף
השגת 0 מתוך 0 נקודה(ות), (0)
נקודה(ות) שקיבלת: 0 מתוך 0, (0)
0 שאלות פתוחות בהמתנה (נקודה(ות) אפשרית(יות): 0)
קטגוריות
- כללי 0%
- מבחן הסמכה גוגל AD 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- הנוכחי
- ביקורת
- נענו
- נכון
- לא נכון
-
שאלה 1 מתוך 12
1. שאלה
Which two pieces of user data can you upload when creating a Customer Match strategy? (Choose two.)
נכוןלא נכון -
שאלה 2 מתוך 12
2. שאלה
Match each Search Audience solution with the benefit that it can bring to your campaigns.
מיון אלמנטים
- Reach people based on the likelihood of their marital status, education, parenting stage, and home ownership status.
- Drive consideration among people who are actively researching the products or services you offer.
- Upload your customer data into Google Ads and connect with these audiences.
- Reach people who visited your website in the past.
-
Detailed Demographics
-
In-Market Audiences
-
Customer Match
-
Remarketing Lists for Search Ads
נכוןלא נכון -
שאלה 3 מתוך 12
3. שאלה
What’s a best practice for using ad extensions?
נכוןלא נכון -
שאלה 4 מתוך 12
4. שאלה
Which ad extension is available only as a full automated ad extension?
נכוןלא נכון -
שאלה 5 מתוך 12
5. שאלה
If an advertiser doesn’t want to add remarketing tags to a website, why would Customer Match be a good fit for them?
נכוןלא נכון -
שאלה 6 מתוך 12
6. שאלה
Which recommendation is a best practice for effectively using Performance Planner?
נכוןלא נכון -
שאלה 7 מתוך 12
7. שאלה
An Account Strategist regularly reviews their company’s optimization score in order to make sure that their Google Search campaign is as effective as possible. How is this optimization score calculated?
נכוןלא נכון -
שאלה 8 מתוך 12
8. שאלה
What’s a benefit of using the sitelink extension?
נכוןלא נכון -
שאלה 9 מתוך 12
9. שאלה
A performance marketer wants to drive as much purchase value as possible within a specific return on ad spend. Which type of automated bidding strategy should the marketer use?
נכוןלא נכון -
שאלה 10 מתוך 12
10. שאלה
A travel marketer wants to serve their ads only to potential customers who are specifically looking for all-inclusive vacation options in Paris. The marketer decide to use an exact-match keyword of “all-inclusive vacation Paris.” Which search terms might match with this ad?
נכוןלא נכון -
שאלה 11 מתוך 12
11. שאלה
A growth marketing manager is developing the advertising strategy for a company’s product launch in an increasingly competitive market. How can a Google Search campaign help with the company’s product launch?
נכוןלא נכון -
שאלה 12 מתוך 12
12. שאלה
Why is optimizing your ad rotation when setting up your ads recommended?
נכוןלא נכון