דף נחיתה הוא דף אליו מגיע המשתמש לאחר שהקליק על מודעה, על חומר פרסומי, או על תוצאה בחיפוש האורגני במנוע החיפוש.
בד”כ המטרה היא לקבל פרטי קשר מהמשתמש: שם טלפון, אימייל…
דף נחיתה בדרך כלל מכיל:
למה לי: איזה דבר טוב יקרה לי אם אקנה? או, איזה דבר רע יקרה לי אם לא אקנה?
הנעה לפעולה. למשל, “השאר פרטים ונחזור אלייך”. שימו לב: ככל שתבקשו יותר פרטים, כך קטן הסיכוי שישאירו לכם פרטים. לכן עדיף לבקש את המינימום הנדרש.
טסטימוניאלס (או – הוכחה חברתית): עדויות של לקוחות מרוצים. טסטימוניאלס יכולים להיות בפורמטים שונים: סרטון, טקסט, תמונה. הדבר החשוב ביותר הוא ליצור אמון.