איך להקים עסק אינטרנטי מצליח?

יזמות דיגיטלית - קורס חדש

בקורס יזמות דיגיטלית לומדים להקים עסק אינטרנטי בדרך הטובה ביותר – למידה תוך כדי עשייה (Learning by doing). 

כמו כן, לומדים להשתמש בכלי השיווק החשובים ביותר כיום: קידום אתרים בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וטוויטר), קידום ממומן (PPC), שיווק באמצעות תוכן (כולל טאבולה ואאוטבריין), פלטפורמות מסחר אלקטרוני (איביי, אטסי ואמזון), ועוד. 

לכל המרצים בקורס יש ניסיון מוצלח בהקמת עסקים באינטרנט, והוא מועבר בשידור חי וגם מוקלט, כך שאפשר ללמוד מכל מקום, ובכל זמן. כדי לעזור לך להתמקד ביעדים החשובים שלך, פיתחנו את שיטת המדרגות.

שיטת המדרגות - תוך 8 חודשים יהיה לך עסק אינטרנטי משלך

כל מדרגה היא שלב שיש לסיים כדי להתקדם:

 

מדרגה ראשונה: גיבוש מודל עסקי ברור, יחד עם חזון ומטרות אסטרטגיות.

השלב הזה כולל מחקר אינטרנטי של מילות מפתח, טרנדים ומתחרים, ויצירת תכנית פעולה מעשית לחצי שנה. המחקר יתבצע בעזרת מגוון כלים חינמיים שנלמד בקורס.

מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך חודש מתחילת הקורס.

 

מדרגה שנייה: הקמת / שיפור נכסים דיגיטליים.

ההקמה תעשה בהתבסס על המודל העסקי, המחקר ותכנית הפעולה. שלב זה כולל בניית אתר, בלוג, ודפים עסקיים ברשתות החברתיות. בקורס נלמד כיצד לבנות נכסים דיגיטליים שישרתו את המטרות העסקיות שלנו בטווח הארוך.

מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך חודשיים מתחילת הקורס.

 

מדרגה שלישית: השגת לקוחות / השגת יעד צמיחה.

בהתאם למודל העסקי ולמטרות האסטרטגיות, היעד יושג כאשר ייסגרו עסקאות עם לקוחות. צוות הקורס יעזור לך בתמחור המוצר/שירות שלך, בכתיבת הצעת מחיר, ובסגירת עסקת Win-win.

עבור עסק שכבר יש לו לקוחות, ייקבע יעד עסקי ספציפי (למשל, הגדלת מחזור המכירות ב-25%).

מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך 4 חודשים מתחילת הקורס.

 

מדרגה רביעית: שיפור תהליכים ואופטימיזציה.

בשלב זה נשפר את הנכסים הדיגיטליים ואת התהליכים העסקיים שלנו, בהתבסס על הידע שצברנו עד כה ועל הניסיון של המרצים בקורס.

נלמד להתמקד בתחומים ובלקוחות שבזכותם נצמח ונרוויח יותר, ונלמד לוותר על לקוחות ומהלכים עסקיים שאינם כדאיים.

מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך 6 חודשים מתחילת הקורס.

 

מדרגה חמישית: כניסה לתחום עסקי חדש.

עם סיום הקורס, נגבש רעיון ותכנית בסיסית לצמיחה באמצעות כניסה לתחום חדש. למשל:

  • כניסה לשוק גאוגרפי חדש (כולל שווקים בין לאומיים).
  • כניסה לשוק מוצר/שירות חדש: מציאת תחום רווחי שבו אפשר לנצל את הידע שצברנו בשנה האחרונה.
  • מודל עסקי חדש – או שדרוג המודל הקיים.

מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך 8 חודשים מתחילת הקורס.

למידע נוסף השאירו פרטים

יזמות דיגיטלית - מיהם המרצים בקורס?

ביזמות, אין תחליף לניסיון. פשוט, אי אפשר להתחרות בידע שמבוסס על עבודה מעשית. לכן לכל המרצים בקורס הזה יש ניסיון מוצלח בהקמת וניהול עסקים באינטרנט. והם יובילו אותך, יד ביד, בדרך להצלחה.

יאיר

יאיר קורן – מרצה ראשי בקורס

התחיל את דרכו כיזם דיגיטלי בשנת 2010, כשהקים אתר מצליח למסחר אלקטרוני. ניהל את השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ, הקים סטארט-אפ, ולימד שיווק דיגיטלי בלימודי החוץ של הטכניון, המרכז האקדמי רופין, ואוניברסיטת בר אילן. מרצה אורח גם בתכניות ה- MBA במרכז האקדמי רופין ובאוניברסיטת תל אביב, וכיום מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי.

RepPic2

ד”ר משה יונתני – מנהל אקדמי

קיבל את הדוקטורט מ-Copenhagen Business School בדנמרק, בזכות מחקרו על צמיחה גלובלית של חברות אינטרנט. חבר סגל במרכז האקדמי רופין מאז 2012, שם הוא מלמד קורסים בניהול אסטרטגי ובשיווק דיגיטלי, ומרצה מן החוץ באוניברסיטת תל אביב וב- University College Dublin.

עירית ומושון 2

עירית פרנק

עוסקת בשיווק דיגיטלי כבר למעלה מ 8 שנים. קמה בבוקר לראות המרות. חיה ונושמת שיווק דיגיטלי, פיקסלים, סטטיסטיקות ומשפכים שיווקיים.

רוני אפלבוים

מבכירי הקופירייטרים בישראל.
ניהל את מסלול הקופירייטרים ב”בצפר” של חברות הפרסום בשנים 2017-2005, וכיום מלמד במכללות האקדמיות עמק יזרעאל, רופין, אונו, וביחידה ללימודי חוץ של הטכניון. בעל תואר שני בפילוסופיה מאוניברסיטת ת”א. מפעיל סדנאות כתיבה שיווקית וכתיבה אינטואיטיבית, חשיבה יצירתית וציור אינטואיטיבי. בעל 2 סלוגנים ב”שירת הסטיקר” של דוד גרוסמן והדג-נחש.

לירן וייס

לירן וייס

מומחה למסחר אלקטרוני.
בעל שנים רבות של ניסיון הן כסוחר בפלטפורמות שונות והן כמרצה במגוון מוסדות. מוביל את קהילת המעצבות המוכרות באטסי בישראל.

עופר גולן

עופר גולן

האבא של התינוק של הבמבה.
בוגר לימודי פרסום ב- Watford college, LONDON 1985/6. התחיל כקופירייטר ב- “Saatchi &Saatchi” לונדון, ועבד במרבית משרדי הפרסום המובילים בישראל. בשנת 1994 הפך לשותף בפרסום “בראון אוחיון גולן” ואח”כ “אלעזר גולן ושות". בשנת 2003 הקים חברת קופירייטינג בשם Texteam . בשנים 2005 – 2017 ניהל את מסלול הקופירייטינג של “הבצפר” יחד עם רוני אפלבוים.

יובל כץ

יובל כץ

בעלים ומנכ”ל משותף בחברת אינטרדייט, חברה המתמחה בפיתוח אתרים ובשיווק דיגיטלי.

נעם שחם

נעם שחם

מנהל קמפיינים דיגיטליים למותגים ישראלים בארץ ובעולם, במגוון רחב של פלטפורמות, בהיקף של מיליוני שקלים בחודש. מלמד במכללות המובילות בישראל לשיווק דיגיטלי.

סער ברעם

מומחה לשיווק במדיה חברתית, מנהל קמפיינים עבור מגוון ארגונים.

יזמות דיגיטלית - מה לומדים בקורס?

בקורס לומדים לעבוד עם הפלטפורמות, הכלים, והטכניקות החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. הנושאים העיקריים בקורס הם:

כלי מחקר: נלמד לחקור מילות מפתח, טרנדים ומתחרים בעזרת מגוון כלים חינמיים. זה יעזור לנו להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו, וליצור תוכן שיווקי ופרסומות באופן אופטימלי.

בניית וקידום אתרים (SEO): האתר הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר עבור רוב העסקים, ולכן נלמד לבנות אתר בוורדפרס ולקדם אותו נכון בגוגל (On page + off page). כמו כן נלמד להשתמש בגוגל אנליטיקס, כך שהנתונים יעזרו לנו לשפר את ביצועי העסק שלנו.

כתיבה שיווקית: התוכן הוא המלך, ומי שיודע לכתוב נכון, שולט בממלכה. בקורס נלמד את סודות הכתיבה השיווקית, ואיך לנסח באופן שמניע את הלקוחות שלנו לקנות מאתנו.

מדיה חברתית: נלמד להשיג פרסום חינם (קידום אורגני) בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וטוויטר. בנוסף, נלמד לנהל קמפיינים (קידום ממומן) בפלטפורמות השונות, ולשפר את הקמפיינים שלנו (אופטימיזציה).

קידום ממומן בגוגל (PPC): נלמד למשוך טראפיק רלוונטי לאתר שלנו וליצור לידים איכותיים בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס. בנוסף, נלמד לשפר את ביצועי הקמפיינים שלנו (אופטימיזציה), ולהשתמש בכלים שונים של גוגל, כמו Google Tag Manager.

שיווק באמצעות תוכן: נלמד לפרסם בטאבולה, באאוטבריין ובעזרת ניוזלטר, כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. כמו כן נלמד לשווק בעזרת סרטונים ושידורים חיים ביוטיוב ובפייסבוק לייב.

מסחר אלקטרוני: נלמד למכור במגוון פלטפורמות – איביי, אטסי ואמזון.

בנוסף, משובצות בקורס הרצאות על נושאים חשובים נוספים כמו שיווק שותפים, פרסום באפליקציות מסרים מיידיים, בוטים, בניית תכנית עבודה, יזמות, אסטרטגיה דיגיטלית, ודגשים לבניית אתרים מורכבים.

מדרגה ראשונה: גיבוש מודל עסקי ברור
מבוא לשיווק דיגיטלי, בניית תכנית לשיווק וצמיחה 14%

שיעור מבוא לשיווק דיגיטלי שיעור חינם + נכסים דיגיטלייםיאיר קורן
אסטרטגיה + דפי נחיתהיאיר קורן
מדרגה שנייה - הקמה ושיפור של נכסים דיגיטליים
28%

בניית אתר בסיסי בWordpress + מבוא לגוגל אנליטיקס (חצי שעה)יאיר קורן
SEO – מבוא מחקר מילות מפתחיאיר קורן
SEO – ON PAGE ו OFF PAGEיאיר קורן
SEO- גוגל קונסול ו ASOיאיר קורן
כתיבה שיווקיתרוני אפלבוים
כתיבה שיווקיתרוני אפלבוים
כתיבה שיווקיתרוני אפלבוים
כתיבה שיווקיתרוני אפלבוים
מפגש למידה פעילה קופירייטינגיאיר רוני ,עופר ויונתני
מדרגה שלישית - השגת לקוחות / השגת יעד צמיחה.  הקמה ושיפור של קמפיינים להבאה של לקוחות ברשת החיפוש וברשתות חברתיות 
56%

מבוא לרשתות חברתיות + פייסבוק אורגניעירית פרנק
פייסבוק ממומן – א’ עיריתעירית פרנק
פייסבוק ממומן – ב’ עיריתעירית פרנק
פייסבוק ממומן – ג’ + אינסטגרם עיריתעירית פרנק
הקמת קהילות ברשתסער ברעם
google adwordsיאיר קורן
google adwordsיאיר קורן
google adwordsיאיר קורן
google adwordsיאיר קורן
מפגש אופטימיזציה מתקדמת – קידום ממומן ppcנעם
Google Tag Managerיאיר קורן
סדנת למידה פעילה מסכמת – כלל החומריאיר עירית, סער ויונתני
מדרגה רביעית - שיפור תהליכים ואופטימיזציה. שימוש בכלים מתקדמים וכניסה לתחומים חדשים
84%

לינקדאין + שיווק ממומן בלינקדאין B2Bיאיר קורן
שיווק באמצעות תוכן – Taboola + Outbrain +ניוז לטרעירית
Facebook Live + Youtube + טוויטר + אפליקציות למסרים מיידיםיאיר קורן
אפייליט מרקטינג + מסחר אלקטרונייאיר קורן
מסחר אלקטרוני (איביי, אדסי, אמזון)לירן וייס
מסחר אלקטרוני (איביי, אדסי, אמזון)לירן וייס
איקומרס + גוגל אנלטיקס א’יאיר קורן
Google Analyticsיאיר קורן
מדרגה חמישית - צמיחה מואצת, כניסה לתחום עסקי חדש
100%

בניית תוכניות עבודה ופרסוםעירית
יובל כץ – הרצאת יזמות ודגשים לבניית אתרים מורכביםיובל כץ
הגשת פרוייקטים ומשוב מכלל הסגלכולם

מה עוד אפשר לעשות עם מה שלומדים בקורס?

בוגרי הקורס יוכלו להיות יזמים דיגיטליים, וגם:

  • מקדמי אתרים
  • מנהלי קמפיינים בגוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקדאין, טאבולה ואאוטבריין
  • מנהלי מדיה חברתית
  • מקצועני שיווק שותפים (אפיליאייט מרקטינג)
  • מקצועני מסחר אלקטרוני

יזמות דיגיטלית - איך מתנהל הקורס?

הקורס מועבר ב-34 מפגשים בשידור חי. כל מפגש בן 4 שעות אקדמיות.

הקורס נפתח ב-17/2/2019. השידורים החיים יתקיימו בשעות 18:30 עד 21:30. 

זה כמו לשבת בכיתה רגילה – אפשר לשאול שאלות, לערוך דיונים, והמרצים יכולים לבחון את ההתקדמות שלך ולסייע לך בהתאם לעסק ולמטרות האישיות שלך.

בנוסף, ההרצאות מוקלטות, כך שאפשר ללמוד מכל מקום ובכל זמן.

בשנים האחרונות לימדנו אלפי סטודנטים. זה מה שיש להם לומר:

איך מצטרפים לקורס?

הקורס מוצע בשלושה מסלולים. 

התשלום מתבצע דרך PayPal. אפשר לשלם באמצעות חשבון PayPal או באמצעות כרטיס אשראי.

התשלום מאובטח ואין חשש לגניבת פרטי כרטיס האשראי.

אפשר לבטל את העסקה תוך 14 יום מפתיחת הקורס ולקבל את כל הכסף בחזרה.

אפשר לפרוש מהקורס בכל שלב (ואין צורך לשלם על יתרת הקורס).

קורס יזמות דיגיטלית מקיף בליווי אישי

136 שעות אקדמיות בשידור חי +
136 שעות של הדרכות מוקלטות
9,900 ב-8 תשלומים של 1,237 ש"ח
  • 34 מפגשים של 4 שעות אקדמיות בשידור חי
  • שיעור תרגול בשידור חי שבועי (שעתיים אקדמיות)
  • גישה להקלטות של כל המפגשים ללא הגבלה
  • קבוצת פייסבוק לתמיכה
  • משוב מקיף על פרויקט גמר מ9 מנטורים
  • קבוצה קטנה של עד 20 יזמים
  • פידבק אישי שבועי על ההתקדמות בשיטת המדרגות
  • קורס בניית תכנית אסטרטגית לצמיחה עסקית מוקלט
  • קורס קידום אתרים אורגני SEO מתקדם מוקלט
  • קורס בניית אתר בסיסי בוורדפרס מוקלט
ליווי אישי

קורס יזמות דיגיטלית

136 שעות
של הדרכות מוקלטות
2,900
ב-8 תשלומים של 362 ש"ח
  • 34 שיעורים של 4 שעות מוקלטים בVOD
  • קבוצת פייסבוק
    לייעוץ ותמיכה
  • 3 מפגשי ייעוץ אישיים

למידע נוסף השאירו פרטים