למה ללמוד קורס ביזמות, אם אפשר ללמוד קורס ביזמות דיגיטלית?

ביזמות, אין תחליף לניסיון. 

פשוט, אי אפשר להתחרות בידע שמבוסס על עבודה מעשית. לכן לכל המרצים בקורס הזה יש ניסיון מוצלח בהקמת וניהול עסקים באינטרנט. 

והם יובילו אותך, יד ביד, בדרך להצלחה.

שאלת את עצמך פעם,

  • איך להקים עסק אינטרנטי?
  • איך לגבש מודל עסקי?
  • איך להשיג לקוחות?
  • איך להקים עסק עצמאי מצליח?
  • איך להקים עסק מאפס, ובלי חובות?

גם אנחנו היינו שם. לכן פיתחנו את שיטת המדרגות, ובעזרתה נעזור לעסק שלך לצמוח.

שיטת המדרגות

מדרגה ראשונה: גיבוש מודל עסקי ברור, יחד עם חזון ומטרות אסטרטגיות.
השלב הזה כולל מחקר אינטרנטי של מילות מפתח, טרנדים ומתחרים, ויצירת תכנית פעולה מעשית לחצי שנה. המחקר יתבצע בעזרת מגוון כלים חינמיים שנלמד בקורס.
מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך חודש מתחילת הקורס.

מדרגה שנייה: הקמת / שיפור נכסים דיגיטליים.
ההקמה תעשה בהתבסס על המודל העסקי, המחקר ותכנית הפעולה. שלב זה כולל בניית אתר, בלוג, ודפים עסקיים ברשתות החברתיות. בקורס נלמד כיצד לבנות נכסים דיגיטליים שישרתו את המטרות העסקיות שלנו בטווח הארוך.
מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך חודשיים מתחילת הקורס.

מדרגה שלישית: השגת לקוחות / השגת יעד צמיחה.
בהתאם למודל העסקי ולמטרות האסטרטגיות, היעד יושג כאשר ייסגרו עסקאות עם לקוחות. צוות הקורס יעזור לך בתמחור המוצר/שירות שלך, ובכתיבת הצעת מחיר.
עבור עסק שכבר יש לו לקוחות, ייקבע יעד עסקי ספציפי (למשל, הגדלת מחזור המכירות ב-25%).
מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך 4 חודשים מתחילת הקורס.

מדרגה רביעית: שיפור תהליכים ואופטימיזציה.
בשלב זה נשפר את הנכסים הדיגיטליים ואת התהליכים העסקיים שלנו, בהתבסס על הידע שצברנו עד כה ועל הניסיון של המרצים בקורס.
נלמד להתמקד בתחומים ובלקוחות שבזכותם נצמח ונרוויח יותר, ונלמד לוותר על לקוחות ומהלכים עסקיים שאינם כדאיים.
מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך 6 חודשים מתחילת הקורס.

מדרגה חמישית: כניסה לתחום עסקי חדש.
עם סיום הקורס, נגבש רעיון ותכנית בסיסית לצמיחה באמצעות כניסה לתחום חדש. למשל:
כניסה לשוק גאוגרפי חדש (כולל שווקים בין לאומיים).
כניסה לשוק מוצר/שירות חדש: מציאת תחום רווחי שבו אפשר לנצל את הידע שצברנו בשנה האחרונה.
מודל עסקי חדש – או שדרוג המודל הקיים.
מסגרת זמן: יש לסיים שלב זה תוך 7 חודשים מתחילת הקורס.

סילבוס

בקורס לומדים לעבוד עם הפלטפורמות, הכלים, והטכניקות החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. הנושאים העיקריים בקורס הם:


כלי מחקר: נלמד לחקור מילות מפתח, טרנדים ומתחרים בעזרת מגוון כלים חינמיים. זה יעזור לנו להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו, וליצור תוכן שיווקי ופרסומות באופן אופטימלי.


קידום אתרים (SEO): האתר הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר עבור רוב העסקים, ולכן נלמד לקדם אותו נכון בגוגל (On page + off page). כמו כן נלמד להשתמש בגוגל אנליטיקס, כך שהנתונים יעזרו לנו לשפר את ביצועי העסק שלנו.


כתיבה שיווקית: התוכן הוא המלך, ומי שיודע לכתוב נכון, שולט בממלכה. בקורס נלמד את סודות הכתיבה השיווקית, ואיך לנסח באופן שמניע את הלקוחות שלנו לקנות מאתנו.


מדיה חברתית: נלמד להשיג פרסום חינם (קידום אורגני) בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וטוויטר. בנוסף, נלמד לנהל קמפיינים (קידום ממומן) בפלטפורמות השונות, ולשפר את הקמפיינים שלנו (אופטימיזציה).


קידום ממומן בגוגל (PPC): נלמד למשוך טראפיק רלוונטי לאתר שלנו וליצור לידים איכותיים בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס. בנוסף, נלמד לשפר את ביצועי הקמפיינים שלנו (אופטימיזציה), ולהשתמש בכלים שונים של גוגל, כמו Google Tag Manager.


שיווק באמצעות תוכן: נלמד לפרסם בטאבולה, באאוטבריין ובעזרת ניוזלטר, כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. כמו כן נלמד לשווק בעזרת סרטונים ושידורים חיים ביוטיוב ובפייסבוק לייב.


מסחר אלקטרוני: נלמד למכור במגוון פלטפורמות – איביי, אטסי ואמזון.

בנוסף, משובצות בקורס הרצאות על נושאים חשובים נוספים כמו בניית דפי נחיתה בוורדפרס ובוויקס, שיווק שותפים, פרסום באפליקציות מסרים מיידיים, בוטים, בניית תכנית עבודה, יזמות, אסטרטגיה דיגיטלית, ודגשים לבניית אתרים מורכבים.

כדאי להכיר את צוות המרצים בקורס. הם יהיו המנטורים שלך:

יאיר

יאיר קורן

התחיל את דרכו כיזם דיגיטלי בשנת 2010, כשהקים אתר מצליח למסחר אלקטרוני. ניהל את השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ, הקים סטארט-אפ, ולימד שיווק דיגיטלי בלימודי החוץ של הטכניון, המרכז האקדמי רופין, ואוניברסיטת בר אילן. מרצה אורח גם בתכניות ה- MBA במרכז האקדמי רופין ובאוניברסיטת תל אביב, וכיום מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי.

RepPic2

ד”ר משה יונתני

קיבל את הדוקטורט מ-Copenhagen Business School בדנמרק, בזכות מחקרו על צמיחה גלובלית של חברות אינטרנט. חבר סגל במרכז האקדמי רופין מאז 2012, שם הוא מלמד קורסים בניהול אסטרטגי ובשיווק דיגיטלי, ומרצה מן החוץ באוניברסיטת תל אביב וב- University College Dublin.

עירית ומושון 2

עירית פרנק

עוסקת בשיווק דיגיטלי כבר למעלה מ 8 שנים. קמה בבוקר לראות המרות. חיה ונושמת שיווק דיגיטלי, פיקסלים, סטטיסטיקות ומשפכים שיווקיים.

רוני אפלבוים

מבכירי הקופירייטרים בישראל. ניהל את מסלול הקופירייטרים ב”בצפר” של חברות הפרסום בשנים 2017-2005, וכיום מלמד במכללות האקדמיות עמק יזרעאל, רופין, אונו, וביחידה ללימודי חוץ של הטכניון. בעל תואר שני בפילוסופיה מאוניברסיטת ת”א. מפעיל סדנאות כתיבה שיווקית וכתיבה אינטואיטיבית, חשיבה יצירתית וציור אינטואיטיבי. בעל 2 סלוגנים ב”שירת הסטיקר” של דוד גרוסמן והדג-נחש.

לירן וייס

לירן וייס

מומחה למסחר אלקטרוני. בעל שנים רבות של ניסיון הן כסוחר בפלטפורמות שונות והן כמרצה במגוון מוסדות. מוביל את קהילת המעצבות המוכרות באטסי בישראל.

עופר גולן

עופר גולן

האבא של התינוק של הבמבה. בוגר לימודי פרסום ב- Watford college, LONDON 1985/6. התחיל כקופירייטר ב- “Saatchi &Saatchi” לונדון, ועבד במרבית משרדי הפרסום המובילים בישראל. בשנת 1994 הפך לשותף בפרסום “בראון אוחיון גולן” ואח”כ “אלעזר גולן ושות”. בשנת 2003 הקים חברת קופירייטינג בשם Texteam . בשנים 2005 – 2017 ניהל את מסלול הקופירייטינג של “הבצפר” יחד עם רוני אפלבוים.

יובל כץ

יובל כץ

בעלים ומנכ”ל משותף בחברת אינטרדייט בע”מ, חברה המתמחה בפיתוח אתרים ובשיווק דיגיטלי.

נעם שחם

נעם שחם

מנהל קמפיינים דיגיטליים למותגים ישראלים בארץ ובעולם, במגוון רחב של פלטפורמות, בהיקף של מיליוני שקלים בחודש. מלמד במכללות המובילות בישראל לשיווק דיגיטלי.

WhatsApp Image 2018-10-21 at 12.44.44

סער ברעם

מומחה לשיווק במדיה חברתית, מנהל קמפיינים עבור מגוון ארגונים.

איך מתנהל הקורס?

הקורס מועבר ב-34 מפגשים בשידור חי.

זה כמו לשבת בכיתה רגילה – אפשר לשאול שאלות, לערוך דיונים, והמרצים יכולים לבחון את ההתקדמות שלך ולסייע לך בהתאם לעסק ולמטרות האישיות שלך.

בנוסף, ההרצאות מוקלטות, כך שאפשר ללמוד מכל מקום ובכל זמן.

מה יש לסטודנטים שלנו לומר?