שאלות ממבחן הסמכה לגוגל AD
שאלות ותשובות ממבחן הסמכה הרשמי של גוגל AD – Google Ads Fundamentals
שאלות ותשובות ממבחן הסמכה הרשמי של גוגל AD – Google Ads Fundamentals
צ’ק ליסט לשיווק דיגיטלי, יש לכם לקוח חדש בתחום השיווק הדיגיטלי? הכנו לכם מגוון צ’ק ליסטים לשיווק דיגיטלי – קבלת לקוח חדש, צ’ק ליסט לקידום אתרים אורגני SEO, צ’ק ליסט לניהול קמפיינים ועוד ועוד
רימרקטינג (בעברית – שיווק מחדש) הוא מיקוד מודעות בגולשים שביקרו באתר שלנו, או עשו פעולה אחרת שמראה עניין במוצר שלנו (כמו צפייה בסרטון).
שיווק שותפים הוא הפניית גולשים לאתר תמורת עמלה. העמלה היא בהתאם לפעולה אותה מבצעים הגולשים: רכישה, הצטרפות כמנוי, צפייה בתוכן, וכו‘. אפשר לעשות זאת בשיטות שיווק דיגיטלי שונות כמו פרסום או קידום אתרים.
שיווק במנועי חיפוש מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אתרים אורגני ופרסום (נקרא גם “קידום ממומן” או PPC).
שיווק באמצעות תוכן הוא יצירה והפצה חינמית של תוכן כדי לרכוש ולשמר לקוחות, לבנות ולחזק מותג, ולהשפיע על הציבור (כאשר מדובר באינטרסים פוליטיים, עסקיים, חברתיים, וכדומה).
אופטימיזציה (טיוב בעברית) היא תהליך שיפור הביצועים של מודעות, אתרים, דפי נחיתה, וכו‘, בהתאם למטרות הקמפיין.
מיקוד מודעות הוא בחירת קהל היעד הרלוונטי ביותר עבור הקמפיין שלנו.
אפשר למקד לפי מיקום גאוגרפי, גיל, שפה, מגדר, תחומי עניין, תעשייה, מקצוע, תפקיד/דרגה בארגון, ופעולות שמעידות על עניין בחברה או במוצר שלי (כמו לייק או כניסה לאתר).
מבחן איי/בי (A/B Testing) הוא שימוש בשתי וריאציות של חומר פרסומי כדי לגלות איזו הכי אפקטיבית. למשל: שתי וריאציות של מודעה, דף נחיתה, או פוסט.
יחס המרה הוא מספר האנשים שעשו פעולה מסוימת ביחס למספר האנשים שנחשפו.
שיעור הקלקה הוא היחס בין מספר החשיפות שמקבלת פרסומת לבין מספר הקליקים. הוא נמדד באחוזים: אם מודעה מקבלת קליק על כל מאה חשיפות, שיעור ההקלקה הוא 1%.
בעולם השיווק הדיגיטלי יש מגוון שיטות תשלום מקובלות, כמו תשלום לפי קליק (Pay Per Click), לפי חשיפה (Pay Per Impression), או לפי ליד (Pay Per Lead).
דף נחיתה הוא דף אליו מגיע המשתמש לאחר שהקליק על מודעה, על חומר פרסומי, או על תוצאה בחיפוש האורגני במנוע החיפוש.