לשאלה זו אין תשובה אחת, והתשובה תלויה בסוג העסק או הארגון, או בסוג המוצר או השירות ובמטרה השיווקית.
כמובן שתמיד טוב שתהיה נוכחות מסוימת בכל פלטרפורמה, אך חשוב להתרכז בפלטרפורמות שתואמות את סוג החברה או המוצר, תואמות את קהל היעד ואת המטרה השיווקית.
בעולם הדיגיטל זה נכון שהתוכן הוא המלך. אם זאת תהליך התקדמות אורגני במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, הוא תהליך מורכז שדורש הבנה של דרך החשיבה של מנועי החיפוש.
ניתן להרים את הפעילות העסקית של עסק או ארגון באופן מהיר. כמובן שהדבר תלוי במוצר ובמוכנות של העסק להכיל פעילות עסקית גבוה, באיכות המוצר ובתקציב הפרסום.
זה נכון שתקציבי הפרסום עוברים לדיגיטל, גם משום שקהל היעד נמצא היום בסמארטפון או במחשב וגם מסוג שניתן באמצעות שיווק דיגיטלי להשתמש בתקציב בצורה יותר מדוייקת ונכונה. אם זאת הפרסום הפיזי עדיין קיים.
חשוב לבחור בסוכנות דיגיטלית שאתם מאמינים בה שהיא יודעת מה היא עושה. תחום השיווק הדיגיטלי הוא תחום מורכב מאוד ומשתנה באופן תדיר, לכן רק מי שחי ונושם את התחום יוכל לנהל לכם את התוכן והקמפיינים בצורה מייטבית.
אנחנו מספקים את מירב השירותים שאנחנו מאמינים שהם חשובים ואפקטיבים על מנת לקיים קמפיין מקוון, כמו כן ביכולתנו לתת מענה כולל לכל צרכי הלקוח באמצעות השותפים העסקיים שלנו.
מרבית העסקים והארגונים שאנחנו מנהלים להם את מערך השיווק הדיגיטלי ויש להם תוחלת עסקית – כלומר המוצר שלהם מבוקש בשוק, או שהם מנסים להחדיר מוצר חדש שישי בו ערך, והם אכן עומדים מאחורי ההבטחה הפרסומית שלהם, אנחנו מצליחים לייצר להם תוצאות עסקיות מאוד טובות.