מיקוד מודעות (Ad Targeting)
מה זה מיקוד מודעות (“טירגוט”)?
מיקוד מודעות הוא בחירת קהל היעד הרלוונטי ביותר עבור הקמפיין שלנו.
אפשר למקד לפי מיקום גאוגרפי, גיל, שפה, מגדר, תחומי עניין, תעשייה, מקצוע, תפקיד/דרגה בארגון, ופעולות שמעידות על עניין בחברה או במוצר שלי (כמו לייק או כניסה לאתר).
היתרונות של פלטפורמות הפרסום השונות נובעים בדרך כלל מהמידע שהן אוספות על משתמשים. למשל:
- החוזק של גוגל הוא במיקוד מודעות במילות מפתח, שאותם כותבים המשתמשים במנוע החיפוש.
- החוזק של פייסבוק מתבטא במיקוד מודעות בתחומי העניין של המשתמשים. פייסבוק לומדת זאת בעזרת מגוון פרמטרים, כמו האינטראקציה של המשתמשים עם פוסטים (תגובות, שיתופים ורגשות), הקבוצות בהן המשתמשים חברים, ואפילו בעזרת מדידת זמן השהייה של המשתמשים בכל פוסט.
- החוזק של לינקדאין הוא במיקוד מודעות בתעשיות, במקצועות, ובתפקידים רלוונטיים. זאת משום שרוב המשתמשים בלינקדאין מעוניינים למצוא עבודה או לקוחות, ולכן מעדכנים מידע יחסית מדויק לגבי התחומים הללו.
Facebook
LinkedIn
WhatsApp