שאלות ממבחן הסמכה לגוגל AD
שאלות ותשובות ממבחן הסמכה הרשמי של גוגל AD – Google Ads Fundamentals
למקצועני שיווק דיגיטלי יש שפה משלהם, וכדאי למי שרוצה להיכנס לתעשייה (או לנהל ספקים) להבין את משמעות המושגים העיקריים.
אספנו עבורכם את המושגים הכי חשובים לדעתנו. למידה מהנה!
שאלות ותשובות ממבחן הסמכה הרשמי של גוגל AD – Google Ads Fundamentals
צ’ק ליסט לשיווק דיגיטלי, יש לכם לקוח חדש בתחום השיווק הדיגיטלי? הכנו לכם מגוון צ’ק ליסטים לשיווק דיגיטלי – קבלת לקוח חדש, צ’ק ליסט לקידום אתרים אורגני SEO, צ’ק ליסט לניהול קמפיינים ועוד ועוד
שיווק שותפים הוא הפניית גולשים לאתר תמורת עמלה. העמלה היא בהתאם לפעולה אותה מבצעים הגולשים: רכישה, הצטרפות כמנוי, צפייה בתוכן, וכו‘. אפשר לעשות זאת בשיטות שיווק דיגיטלי שונות כמו פרסום או קידום אתרים.
שיווק במנועי חיפוש מתחלק לשני תחומים עיקריים: קידום אתרים אורגני ופרסום (נקרא גם “קידום ממומן” או PPC).
שיווק באמצעות תוכן הוא יצירה והפצה חינמית של תוכן כדי לרכוש ולשמר לקוחות, לבנות ולחזק מותג, ולהשפיע על הציבור (כאשר מדובר באינטרסים פוליטיים, עסקיים, חברתיים, וכדומה).
אופטימיזציה (טיוב בעברית) היא תהליך שיפור הביצועים של מודעות, אתרים, דפי נחיתה, וכו‘, בהתאם למטרות הקמפיין.
מיקוד מודעות הוא בחירת קהל היעד הרלוונטי ביותר עבור הקמפיין שלנו.
אפשר למקד לפי מיקום גאוגרפי, גיל, שפה, מגדר, תחומי עניין, תעשייה, מקצוע, תפקיד/דרגה בארגון, ופעולות שמעידות על עניין בחברה או במוצר שלי (כמו לייק או כניסה לאתר).
מבחן איי/בי (A/B Testing) הוא שימוש בשתי וריאציות של חומר פרסומי כדי לגלות איזו הכי אפקטיבית. למשל: שתי וריאציות של מודעה, דף נחיתה, או פוסט.
שיעור הקלקה הוא היחס בין מספר החשיפות שמקבלת פרסומת לבין מספר הקליקים. הוא נמדד באחוזים: אם מודעה מקבלת קליק על כל מאה חשיפות, שיעור ההקלקה הוא 1%.
בעולם השיווק הדיגיטלי יש מגוון שיטות תשלום מקובלות, כמו תשלום לפי קליק (Pay Per Click), לפי חשיפה (Pay Per Impression), או לפי ליד (Pay Per Lead).
כל המושגים והכלים בשיווק דיגיטלי שחייבים להכיר בשביל לשווק עסקים בהצלחה! מושגים בשיווק דיגיטלי למקצועני שיווק דיגיטלי יש שפה משלהם, וכדאי למי שרוצה להיכנס לתעשייה
מושגים שימושיים בסיסיים שכדאי להכיר רימרקטינג יחס המרה שיעור הקלקה
עם צמיחת תעשיית השיווק הדיגיטלי, התרבו גם המושגים המשמשים את אנשי המקצוע. המאמר הזה מציג את המושגים הבסיסיים והשימושיים ביותר: שוק (Market): נקודת המפגש בין
עכשיו, לאחר שלמדתם מגוון מושגים בשיווק דיגיטלי, אתם מוזמנים להתנסות במגוון כלים שימושיים וחינמיים (לפחות הגרסה הבסיסית היא חינמית).
מדריך קל ופשוט למתן הרשאות לחשבונות פרסום ברשת (גוגל פייסבוק ועוד)
איך מוסיפים כפתור / תוסף נגישות לאתר וורדפרס? הסבר קצר ופשוט
גוגל תג מנג’ר – מדריך קל ופשוט לשימוש מה זה גוגל תג מנג’ר? ? אז מה זה גוגל תג מנג’ר? גוגל תג מנג’ר הוא מנהל
מצלמים סרטונים ללקוחות?
התאורה יוצאת בוהקת מידי? או חשוכה מידי?
הסאונד יוצא חלש ולא ברור?
מצאנו לכם 9 מוצרים שישדרגו את השיווק שלכם ובזול!
גוגל אדס אדיטור (Google Ads Editor) מאפשר לעבוד ולערוך קמפיינים גם בלי חיבור לאינטרנט. לאחר מכן אפשר לעלות את הקמפיינים לגוגל אדס.
אוברסגסט – Ubersuggest:
כלי למחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים מתקדם מאוד.
*מאפשר למצוא מגוון ביטויים רלוונטיים ואת נפח החיפוש שלהם
*מאפשר לחקור מתחרים בצורה יסודית
*ועוד ועוד
סימילאר ווב – SimilarWeb – כלי מתקדם למחקר מתחרים, הכלי מאפשר לכל אחד לקבל מידע רב על אתרים של מתחרים ברשת.
*כמה זמן הגולשים נמצאים אצלם באתר?
*כמה גולשים נכנסים אליהם כל חודש?
* מאיפה הם מקבלים את הגולשים שלהם ועוד ועוד
איך מצלמים את המסך בשידור חי? מדריך לתוכנה חינמית ומתקדמת OBS איך יוצאים לשידור חי בפייסבוק או בערוצים אחרים בעזרת תכנה חינמית? ניתוח פרסומות ונכסים
שיווק דיגיטלי – כלים חינמיים מדיה חברתית כלים לשיווק ברשתות חברתיות הקליקו על שם הכלי 1. Wave אתר חינמי ליצירת קאבר וידאו לפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם