סילבוס
בקורס לומדים לעבוד עם הפלטפורמות, הכלים, והטכניקות החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. הנושאים העיקריים בקורס הם:
כלי מחקר: נלמד לחקור מילות מפתח, טרנדים ומתחרים בעזרת מגוון כלים חינמיים. זה יעזור לנו להבין את הצרכים של הלקוחות שלנו, וליצור תוכן שיווקי ופרסומות באופן אופטימלי.
קידום אתרים (SEO): האתר הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר עבור רוב העסקים, ולכן נלמד לקדם אותו נכון בגוגל (On page + off page). כמו כן נלמד להשתמש בגוגל אנליטיקס, כך שהנתונים יעזרו לנו לשפר את ביצועי העסק שלנו.
כתיבה שיווקית: התוכן הוא המלך, ומי שיודע לכתוב נכון, שולט בממלכה. בקורס נלמד את סודות הכתיבה השיווקית, ואיך לנסח באופן שמניע את הלקוחות שלנו לקנות מאתנו.
מדיה חברתית: נלמד להשיג פרסום חינם (קידום אורגני) בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וטוויטר. בנוסף, נלמד לנהל קמפיינים (קידום ממומן) בפלטפורמות השונות, ולשפר את הקמפיינים שלנו (אופטימיזציה).
קידום ממומן בגוגל (PPC): נלמד למשוך טראפיק רלוונטי לאתר שלנו וליצור לידים איכותיים בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס. בנוסף, נלמד לשפר את ביצועי הקמפיינים שלנו (אופטימיזציה), ולהשתמש בכלים שונים של גוגל, כמו Google Tag Manager.
שיווק באמצעות תוכן: נלמד לפרסם בטאבולה, באאוטבריין ובעזרת ניוזלטר, כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלנו. כמו כן נלמד לשווק בעזרת סרטונים ושידורים חיים ביוטיוב ובפייסבוק לייב.
מסחר אלקטרוני: נלמד למכור במגוון פלטפורמות – איביי, אטסי ואמזון.
בנוסף, משובצות בקורס הרצאות על נושאים חשובים נוספים כמו בניית דפי נחיתה בוורדפרס ובוויקס, שיווק שותפים, פרסום באפליקציות מסרים מיידיים, בוטים, בניית תכנית עבודה, יזמות, אסטרטגיה דיגיטלית, ודגשים לבניית אתרים מורכבים.