למלא את הכתובת המדויקת של העסק. שימו לב שיש אפשרות לסמן שהשירות ניתן בבית הלקוח, ושיש אפשרות להסתיר את כתובת העסק.
להשתמש במילות מפתח, גם בתיאור העסק, וגם בתיאור המוצרים/שירותים שאתם מציעים.
להוסיף לינק לאתר שבניתם (בוויקס/בוורדפרס).
חשוב:
להעלות תמונות וסרטונים.
לבקש מאנשים ביקורות, ולענות להם על הביקורת שכתבו. לא צריך להיבהל מביקורות שליליות! בדרך כלל האנשים שכותבים ביקורת הם הלקוחות הכי פחות מרוצים, או הלקוחות הכי מרוצים. מי שחושב שאתם “בסדר”, לא כותב ברוב המקרים.
כדאי לכתוב פוסטים!
כדאי להוסיף את בעלי העסק כמשתמשים. כך הם יוכלו לסייע לכם לקדם את העסק, ולא “ירדפו” אחריכם בעתיד כדי לעדכן מידע בדף העסקי.
אפשר לקבל סטטיסטיקות (“תובנות”) לגבי ההופעה של העסק שלכם בגוגל, ולגבי פעולות של משתמשים.